..::: Söndag :::..

2010-02-21  21:07:02  Allmänt  Kommentarer 1



Jag o skruttan har vart iväg o handlat me morfar idag, riktig rallyfinne den där morfar.
Han tkr om att busköra i snö, jag o skruttan skrattade massor när han satte fart på isbrytaren me quattro x)



Funderar på skaffa nå liknande te mig o tösen fast en A4 avant 1,8t quattro, lite mindre än isbrytaren.


Hadlade hem lite nytt smink o sedan ingredienser / pålägg te våra pizzor
*slurp* som jag o skruttan gjorde hemma!







Imorgon ny dag ny arbetsvecka *suck* längtar verkligen efter semester o sommar..

pyss o kräääm




Katja
2010-02-22  11:59:40 ,

Roligt att ni gjorde egna pizzor, har själv tänkt och göra egen räkpizza nån gång :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0