..:: Tisdag ::..

2010-12-14  18:06:42  Familjeliv / Vardag / Jobb  Kommentarer 1

Hej kära bloggen!

Dig har jag ej unnat mkt tid :)
Borde göra en ny rolig banner & kanske få lite ny färg på text m.m.

Har väl hänt en hel del sen sist jag skrev här, men orkar ej gå tbx te allting :P
så skriver om det som vart nyligen.

Haft en helvetes infektion i munnen pga en visdomstand, sett ut som en hamster o haft feber.
Nu andra gången hos tandläkaren akut sa jag att jag ville ha ut tanden.
Så fick iväg en remiss för operation gällande det.
Blir inkallad inom 12månader *mutter mutter* hoppas jag slipper fler komplikationer me den te dess!

Lite roligare saker :)
Varit i ullared o handlat julklappar med sötnosarna Helena, Sofie & Jonna.
Helena o jag fyllde hela bagaget me det vi shoppat :P
Gaaah, vart dock sketajobbigt o sitta o slå in allt sedan.
På golvet sittandes som en krokig ostbåge i skräddare i ca 1,5timme,
kände mig som ett ledbrutet as när jag reste mig från golvet!
Åldern förmodligen ;) höhö..


Lite gott & blandat blev det :) kmr minsann få en glad liten flicka här hemma som sliter upp alla sina paket!





pyss o krääm


Katja
2010-12-18  21:05:37 ,

Kunde knappt tro mina ögon när jag klev in här och såg att du skrivit :-P Höhö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0