..:: Måndag ::..

2010-02-15  20:38:16  Familjeliv / Vardag / Jobb  Kommentarer 1

Gaaaah, gisses vad man är trött ikväll!!!
Höll på att somna i dotterns säng ganska såååå gött när jag nattade henne :)
Tänkte ta o träna ikväll men näee blir inget för är alldeles för trött för det :( får bli morgondagens/kvällens måste ist!

Nå idag har man jobbat, tog med lite mjuk äppelkaka till kollegerna :P dem tyckte att det smakade jättegott.
Det tyckte även min mors kollega, hon fick med sig lite till sitt arbete oxå..

Gjorde en i långpanna o en i en pajform. ♥



Recept på äppelkaka
225grader i ca 15min.

2 Ägg.
3dl Socker.
1 ½ dl Mjölk.
4 ½ dl Vetemjöl.
2 tsk Bakpulver.
2 tsk Vaniljsocker.
150g smält Margarin.

Skiva äpplebitar o lägg över smeten i formen/långpannan.
Strö över Kanel.

Gott med vaniljsås till.


Katja
2010-02-15  21:10:55 ,

Den ska jag göra nån gång, hähä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0