..:: Sega ljuvliga lördag ::..

2010-02-13  10:53:47  Familjeliv / Vardag / Jobb  Kommentarer 0



Första blogginlägget :) yeeeh!

Försökt piggna till med lite frukost o kaffe...
 
Torsdag o fredag har varit 2st intensiva kurs/studie dgr för mig i ritningsläsning!
Det vart min sista del i min utbildning till att bli sertifierad på min arbetsplats.

Knr dock att jag gärna hade velat ha fler dgr på mig att sätta mig in i ritningsläsningen, för det gick verkligen i turbofart. Får se om ett par dgr om jag blev godkänd. 9 utav 10 kurshäften vart det att plöja igenom o i slutet av varje häfte fick man ett litet prov på det man läst på o lärt sig i häftena, 10:e häftet vart det stora slutprovet.








Önskar er en trevlig helg!

Pyss o kräääm!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0