...::: Söndag :::...

2010-09-12  15:15:44  Familjeliv / Vardag / Jobb  Kommentarer 1

Slappe söndag!!!
Har vikt tvätt o hinkat kaffe, lagat mat o tvättar.
Ikväll kmr ensam mamma söker på tv3 :) måste ju titta.
O sen har man idol att titta på under vardagskvällarna, är väl det enda jag tittar på tv´n!

Jag o tösen va ute på lite shopping i lördags o fika.
Vart dax att införskaffa till höst o vinter varmare plagg, fattas nu bara ett par bra vinterkängor som tål väta o kyla.
Till mig själv inhandlade jag clarins ansiktvård för blandhy.
Ville ha ett par stickade randiga strumpebyxor från Åhléns, köpte ett par stickade i grått, svart o ljusgrått.
Men helvete vad besviken jag blev! Grenen satt ju för fan nere vid knäna *skrattar* snacka om felsömnad.


Kanon nöjd med detta inköp från Kappahl!
Visst över tusenlappen gick det :S men hoppas det vart värt varje kr!


Är helnöjd me deras produkter!

Ska fortsätta med våran slappesöndag här. Ha det gott!

Pyss o Krääm ♥


Katja
2010-09-12  16:55:28 ,

Det var fina saker hon fick :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0