Underbaraste Fredag

2010-09-17  10:33:01  Familjeliv / Vardag / Jobb  Kommentarer 1

Jag har visserligen varit hemma för vård av barn = VAB torsdag o idag :)
Ikväll ska hon åka te sin pappa över helgen, hoppas det går bra.

Igår kväll fynda jag på hårförlängning på tradera :P haha!
Jag hoppas att det blir snyggt, för då kan jag använda det till fest.
Det vart ganska mkt hår för den lilla summan pengar jag la ut, annars är det bra dyrt tkr jag.
Har alltid velat prova så får se om det blir grejt eller bajs av det ;)
Ska ta lite bilder längre fram när jag piffat till mig med det :P


Dessa färger har jag redan i mitt egna hår o detta vart det jag buda på.

Pyss o Krääm.


Katja
2010-09-17  12:34:15 ,

Fan vad skojsigt, hoppas det blir snyggt nu då, ska bli kul och se bild :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0